ني ني كده
راهنماي بارداري و بچه داري

خريد بك لينك معتبر از وب سايت هايي با رتبه بالا و مورد تاييد گوگل چه تاثيري بر سئوي سايت خواهد گذاشت؟ به طور كلي خريد بك لينك گزينه مناسبي براي ارتقاي سئوي وب سايت نيست و گوگل به سرعت متوجه آن خواهد شد. وب سايت هايي كه از اين طريق اقدام به بهبود سئوي سايت مي كنند با جريمه هاي سنگين از جانب گوگل مواجه خواهند شد. اما خريد بك لينك معتبر مي تواند تا حدودي مشكل را حل كند و علاوه بر اينكه تاثير مثبتي در بهبود رتبه سايت شما خواهد گذاشت مورد جريمه گوگل نيز قرار نخواهيد گرفت.

 

خريد بك لينك معتبر

بك لينك چيست ؟

خريد بك لينك معتبر , بايدها و نبايد هاي خريد بك لينك از نگاه گوگل ! سئوكاران از خريد بك لينك معتبر و تاثير آن در بهبود سئوي سايت مطلع هستند. بهتر است قبل از شروع مطلب به تعريفي دقيق از بك لينك بپردازيم. به زبان ساده بك لينك به معني لينك هايي است كه يك سايت ديگر به سايت شما مي دهد. به عبارتي ديگر بك لينك به معني معرفي وب سايت شما از طريق يك وب سايت ديگر ه گوگل است. طبيعتا هر چه وب سايت مقابل از جايگاه و ارزش بيشتري نزد گوگل برخوردار باشد در افزايش اعتبار شما نيز تاثير بسزايي خواهد گذاشت.

 

روش ساخت بك لينك

لينك سازي طبيعي
لينك سازي طبيعي به روشي گفته مي شود كه بك لينك از طريق توليد محتوا , رپورتاژ آگهي و … براي وب سايت شما توليد مي شود. اين روش از لينك سازي نيازمند گذر زمان است اما براي گوگل بسيار ارزشمند تلقي مي شود.

خريد بك لينك
خريد بك لينك نيز يكي از روش هاي لينك سازي محسوب مي شود اما به طور كلي خريد بك لينك براي گوگل خوشايند نيست زيرا به سرعت پولي بودن آن را تشخيص مي دهد و وب سايت شما را جريمه مي كند. اما گوگل يك راه در رو براي اين موضوع قرار داده كه مي توان به نحو احسن از آن استفاده كرد. و آن هم خريد بك لينك از وب سايت هاي معتبر و با رنك بالاست.

در سال هاي اخير خريد بك لينك معتبر از وب سايت هايي با رتبه بالا بسيار باب شده و تبديل به ترفندي براي تغيير جايگاه سايت نزد گوگل شده است. اما خريد بك لينك بايد از چه سايت هايي باشد؟

 

سه قانون مهم در خريد بك لينك معتبر

مرتبط باشد

اولين قانوني كه در مورد خريد بك لينك وجود دارد اين است كه بايد از سايتي بك لينك را بخريد كه در حوزه فعاليت شماست. به طور مثال اگر فعاليت وب سايت شما در حوزه ديجيتال ماركتينگ است نمي توانيد براي خريد بك لينك به سراغ وب سايتي برويد كه در حوزه نجوم فعاليت مي كند. زيرا هيچ نوع ارتباط معنايي با يكديگر ندارند و گوگل نمي تواند ارزشي براي اين بك لينك قائل باشد.

معتبرتر باشد

دومين قانوني كه در مورد خريد بك لينك وجود دارد و بايد آن را مد نظر قرار دهيد اين است كه به سراغ وب سايتي برويد كه رتبه بالاتري از شما دارد. اين مساله مي تواند به افزايش اعتبار شما كمك كند. زيرا گوگل براي آن وب سايت جايگاه ويژه اي قائل است و اگر او وب سايت ديگري را معرفي كند گوگل توجه بيشتري به آن مي كند. متاسفانه برخي از سئوكاران اين قانون مهم را ناديده مي گيرند و به سراغ وب سايت هايي كه مي روند كه فقط با حوزه فعاليت آن ها مرتبط باشد و به رتبه آن اهميت نمي دهند. و برخي ديگر از سئوكاران برعكس عمل مي كنند. به اين معني كه تنها به رتبه توجه مي كنند و حوزه فعاليت را ناديده مي گيرند.تصور مي كنند كه تنها رتبه و رنك بالا ملاك است. در صورتي كه اين تصور كاملا اشتباه است.

انتخاب انكرتكست مناسب باشد

به كلمه اي كه آن را لينك دار مي كنيد توجه كنيد. اين سومين قانون در خريد بك لينك معتبر است. به هيچ عنوان نمي توانيد كلمات عمومي مانند ” اينجا را بخوانيد ” , ” ادامه مطلب ” , ” بيشتر بدانيد ” و … را به عنوان كلمه كليدي لينك دار كنيد. بلكه بايد كلمه و انكر تكستي را انتخاب كنيد كه جزو كلمات كليدي محسوب مي شود و مي خواهيد كه با آن كلمه در نتايج اول گوگل ظاهر شويد.
عدم رعايت هر كدام از اين سه قانون مي تواند علاوه بر اينكه كار شما را بي ارزش كند و توسط گوگل جريمه شويد بلكه مي تواند نتيجه بالعكس دهد و رتبه فعلي سايت شما را نيز بيشتر از گذشته كاهش دهد. امروزه انجام سئو بسيار پيچيده تر از گذشته شده و تبديل به امري حساس شده است.

 

خريد بك لينك

 

پلتفرم هايي براي خريد بك لينك معتبر

در اين بخش قصد داريم چند پلتفرم خوب را براي خريد بك لينك معتبر به شما معرفي كنيم.

 

Cubo

پلتفرم Cubo از پلتفرم هاي خريد بك لينك معتبر است كه قابليت هاي زيادي را در اختيار شما قرار مي دهد. يكي از اين ويژگي هاي لينك برگشتي است. لينك برگشتي موجب افزايش رتبه شما در گوگل مي شودو اين امكان را پلتفرم Cubo در اختيار شما قرار مي دهد.
شما مي توانيد با صرف هزينه اي مناسب از اين پلتفرم استفاده كنيد و در بخش داشبورد تمام اطلاعات مانند رشد لينك هاي برگشتي , كلمات كليدي , هزينه ها و فهرست بندي را مشاهده كنيد. همچنين مشاهده صفحه لندينگ و صفحه اي كه لينك برگشتي به سايت شما در آن قرار گرفته نيز امكان پذير است. شما مي توانيد روند رشد وب سايت خود را نيز به صورت يك فايل pdf دريافت كنيد.

 

لينكيار

لينكيار پلتفرم ديگري براي خريد بك لينك معتبر مي باشد كه داراي امكاناتي از جمله خريد و فروش رپورتاژ و بك لينك است. اين پلتفرم مي توانند گزينه مناسبي براي وب مستران در جهت افزايش رتبه و سئوي وب سايت شان باشد. پلتفرم لينكيار مي تواند بك لينك هاي معتبر براي وب سايت شما بگيرد.

 

بكوريتي

پلتفرم بكوريتي در حال حاضر بيش از 830 وب سايت و بيش از 100/000 وبلاگ دارد. اين پلتفرم كه جزو برترين پلتفرم هاي ايران محسوب مي شود 550 سرور و 650 مدير وب سايت دارد كه با دارا بودن حدود 4000 نفر بازارياب توانسته رتبه 569 را به دست بياورد. سئوكاران و مديران وب سايت مي توانند با خريد بك لينك معتبر از بكوريتي گامي مهم در افزايش سئوي وب سايت خود داشته باشند.

 

گوگل چگونه خريد بك لينك را تشخيص مي دهد؟

ربات هاي گوگل بسيار هوشمند عمل مي كنند و روزانه با بررسي و ايندكس كردن وب سايت هاي مختلف مي توانند فروشنده هاي بك لينك را شناسايي كنند. البته نا گفته نماند كه برخي از اين سايت ها نيز توسط رقيبان به گوگل معرفي شده و توسط او جريمه مي شوند. اگر گوگل متوجه فروش بك لينك توسط يك وب سايت شود هم او و هم دريافت كننده بك لينك را جريمه مي كند.

 

بك لينك | نكات مهم در خريد بك لينك معتبر

اگر صبر زيادي نداريد و نمي خواهيد كه با يك برنامه ريزي بلند مدت به اهداف خود برسيد و تمايل داريد كه با خريد بك لينك راه صد ساله را يك شبه برويد بهتر است كه قبل از اقدام به اين كار نكات زير را بخوانيد تا با كمترين ريسك مواجه شويد.

 

توجه به تعداد بك لينك ها در بازه زماني

يكي از مواردي كه به شدت مورد توجه و تمركز گوگل است تعداد بك لينك ها در يك بازه زماني مشخص است. به طور مثال شما نمي توانيد در يك روز 1000 بك لينك را براي سايت خود ثبت كنيد. اين كار موجب مي شود كه سايت شما به سرعت اسپم شود و گوگل جريمه بسيار سنگيني را براي آن در نظر بگيرد. خريد بك لينك معتبر نوعي سئوي كلاه خاكستري به شمار مي رود. انجام اين نوع از سئو بر روي لبه تيغ راه رفتن است زيرا هر زمان ممكن است گوگل مچ شما را بگيرد و … !

 

عدم خريد بك لينك از مزارع لينك

از سايت هايي كه به عنوان مزرعه لينك معرفي مي شوند بك لينك نخريد. چگونه مي توان متوجه شد كه يك سايت تبديل به مزرعه لينك شده يا خير؟ شما مي توانيد سايت را بررسي كنيد و اگر مشاهده كرديد كه تعداد زيادي بك لينك در آن ثبت شده بايد از آن پرهيز كنيد. زيرا بك لينك هاي شما هيچ گونه ارزشي نخواهند داشت و باز هم ممكن است مورد جريمه گوگل قرار بگيريد.

 

قانون اول را فراموش نكنيد!

باز هم اولين قانون خريد بك لينك معتبر را به شما يادآوري مي كنيم و آن هم خريد بك لينك معتبر از وب سايت هاي مرتبط است. زيرا براي گوگل هيچ معني و مفهومي ندارد كه يك وب سايت در حوزه نجوم به وب سايتي با حوزه ديجيتال ماركتينگ لينك بدهد. اگر اين قانون را رعايت نكنيد عواقب آن دامن گير شما خواهد بود.

برخي از وب سايت ها وجود دارند كه به طور عمومي اقدام به فروش بك لينك مي كنند. فعاليت اين وب سايت ها بسيار گسترده است و معمولا به زودي توسط گوگل شناسايي مي شوند. پس از خريد بك لينك از آن ها پرهيز كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۱۸:۴۲ ] [ نگين حبيب زاده ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی