ني ني كده
راهنماي بارداري و بچه داري

ساخت سايت رايگان با پسوند دات كام

در اين مقاله قصد داريم به شما آموزش دهيم كه چگونه بدون پرداخت هيچ هزينه اي وب سايتي با پسوند دات كام com براي خود داشته باشيد. لازم نيست هاست تهيه كنيد ، لازم نيست هزينه ثبت يك دامنه دات كام كه در حال حاضر حدودا ۱۹۰ هزارتومن هست بپردازيد اگر شما هم مايل هستيد سايتي داشته باشيد آن هم بدون پرداخت هزينه با ما در ادامه اين آموزش همراه باشيد تا شما را در ساخت سايت رايگان راهنمايي كنيم . براي اين كه به چنين وب سايتي دسترسي داشته باشيد راه هاي زيادي وجود دارد از جمله اينكه در سايت هاي بلاگ اكانت تهيه كنيد ، براي تست ما به شما نشان ميدهيم كه چطور بايد اين كار را انجام داد.

 

مواد لازم براي تهيه يك وب سايت خوشمزه

 

*-فقط يك ايميلي كه به آن دسترسي داشته باشيد.

ساخت رايگان سايت با بلاگ

وب سايت ميهن بلاگ يكي از وب سايت هايي است كه اين امكان را به شما ميدهد تا وب سايتي خبري براي خود تهيه كنيد به صورتي كه ميتوانيد در آن مطلب قرار دهيد، فيلم و همچنين عكس هم قراردهيد در قسمت ساخت وبلاگ كليك كنيد تا وارد صفحه جديد شويد.

با كليك بر روي دكمه مورد نظر وارد صفحه جديدي ميشويد كه ميتوانيد دامنه خود را انتخاب نماييد .ساخت سايت در ميهن بلاگ شرايطي دارد كه در زير ميتوانيد بخوانيد: به نوعي شما را راهنمايي ميكند براي ساخت اولين سايت رايگان و ورود به وب سايت.

 

ساخت وبلاگ و عضويت در ميهن بلاگ
لطفا آدرس ايميل خود را وارد نماييد تا لينك فعال سازي و تكميل عضويت براي شما فرستاده شود.
با كليك بر روي لينك فعال سازي ارسال شده نسبت به تكميل عضويت خود اقدام نماييد.
براي داشتن وبلاگي موثر، بهتر است نام و عنواني متناسب با موضوع فعاليت وبلاگ خود انتخاب نماييد.
با انتخاب نام كاربري و رمز عبور، امكان ورود به پنل مديريت وبلاگ خود را خواهيد داشت.

 

ثبت دامنه

شما در قسمت اول نام دامنه مد نظر خود را وارد نماييد . دامنه اي كه قصد داشتيد اگر خريداري اش كنيد آن را مينويسيد و در زير ايميلي كه در ابتداي مقاله تاكيد كردم را وارد نماييد. بعد از وارد كردن و ثبت نام اگر اطلاعات شما درست وارد شده باشد پيغامي به شما داده ميشه كه اطلاعات سايتتان به ايميلتان ارسال شده ميتوانيد به ايميل خود مراجعه نماييد و تاييد كنيد و دوباره به صفحه اول ميهن بلاگ برگرديد و بر روي گزينه ورود مطابق شكل زير كليك نماييد و يا از قسمت ايميل بر روي لينكي كه براي شما ارسال شده كليك كنيد.

براي ورودهاي بعدي خود به اين شكل عمل ميكنيد و وارد سايت رايگان خود شويد و سايت خود را مديريت كنيد.اما اگر وارد ايميل خود شود و بر روي لينكي كه براي شما ارسال شده كليك كنيد وارد صفحه اي جديد ميشود كه از شما ميخواهد قسمت پروفايل خود را تكميل كنيد.از جمله عنوان وبلاگ ، نام و نام خانوادگي و درست كردن رمز عبور براي ورود به وب سايت رايگان دات كام خود.

 

ثبت اطلاعات با موفقيت انجام شد

بعد از پر كردن موارد بالا و زدن كليد تاييد وارد صفحه جديدي ميشود كه پيغامي تحت عنوان ساخت وب سايت به شما ميدهد كه حاوي اطلاعاتي از جمله نام وب سايت شما و آدرس و نام كاربري شماست كه در شكل زير مشاهده ميكنيد كه اطلاعات ما را هم نمايش داده است.

در همين قسمت بر روي ورود به وب سايت كليد كنيد تا وارد صفحه جديدي شويدكه از شما اطلاعاتي كه وارد كرده ايد را ميخواهد از جمله نام سايت و نام كاربري و رمز عبور بعد از وارد شدن براي بار اول از شما يك كليد محرمانه ميخواهد كه در صورتي كه بعدا رمز عبور خود را فراموش كرده ايد ميتوانيد از اين سوال محرمانه استفاده كنيد تا كيفيت امنيت سايت خود را بالا ببريد .

بعد از عبور از اين مرحله شما وارد پنل مديريت سايت رايگان خود شده ايد كه ميتوانيد آن را مديريت كنيد ، مطلب جديد بگذاريد ، قالب سايت خود را عوض كنيد و…… از قسمت داشبورد ميتوانيد اطلاعات خود و سايت را بروز كنيد كه بهتر است حتما اين كار را انجام دهيد.

 

ارسال اولين مطلب

از قسمت ارسال مقاله شما ميتوانيد اولين مطلب سايت خود را آماده ارسال كنيد با كليك كردن بر روي اين دكمه وارد صفحه ارسال مقاله ميشود كه ميتوانيد نامي براي مقاله خود انتخاب كنيد، مطلب مقاله خود را كامل بنويسيد و تصويري انتخاب كنيد و اماده انتشار در اينترنت كنيد.

و در آخر بايد به قسمت تنظيمات بپردازيم كه بسيار مهم است شما درقسمت تنظيمات سايت رايگاني كه براي خود درست كرديد بايد مواردي را رعايت كنيد تا هر چه بهتر سايت شما رشد كند.از جمله موارد امنيتي

شما ميتوانيد از اين قسمت لگويي براي سايت خود انتخاب كنيد ، يك وبلاگ جديد براي خود ايجاد كنيد ، اطلاعات پروفايل كاربري خود را بروز نماييد، در قسمت نويسندگان نويسنده جديدي را اضافه كنيد و يا كاربري را دعوت كنيد و از جمله مواردي كه خيلي مهم است تهيه نسخه اي براي پشتيباني و نگه داري آن است كه اگر بعدا به هر دليلي اطلاعاتي از شما حذف شد بتوانيد به آن دسترسي داشته باشيد .

 

فقط با يك ايميل سايت خود را راه اندازي كرديد

در آخر به شما تبريك ميگويم شما با بااستفاده از يكي از روش هاي متداول ساخت سايت رايگان دات كام com توانستيد سايتي را براي خود بدون هزينه و فقط با يك ايميل راه اندازي كنيد بايد كمي با بخش هاي مختلف اين محيط كار كنيد تا به آن مسلط شود.
در آپديت هاي بعدي اين مقاله موارد ديگري كه ميتوان با آن وب سايت رايگان راه اندازي كرد را خواهيم گفت روش هاي زيادي وجود دارد كه مفصل بعدا در مورد آن گفتگو خواهيم كرد

اگر سوالي و يا نظر داريد حتما در قسمت نظرات كامنت خود را ثبت نماييد يا اگر شما روشي را مد نظر داريد كه ما هنوز به آن اشاره نكرديم ميتوانيد آن را مقاله كنيد و براي ما ارسال كنيد اين مقاله به نام خودتان در وب سايت كارسازشو نشر خواهد شد كه هم به نوعي يك رزومه خواهد شد و هم اگر شما مقاله با كيفيت و استاندارد بنويسيد ميتوانيد به تيم ما بپيونديد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۴۱:۵۶ ] [ نگين حبيب زاده ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی