ني ني كده
راهنماي بارداري و بچه داري


امروزه، افراد هوشمند براي هر اتفاق ريز و درشت در زندگي خود، دنبال راهكار هايي براي ضمانت سلامتي و موفقيت در حين و در پايان پروسه كاري خود مي گردند. مديران موفق، بيمه را به خدمت مي گيرند و رانندگان وسايل نقليه، در زمستان زنجير چرخ مي بندند، تا خداي ناكرده با مشكل ناگواري رو به رو نشوند. ارتباط اين مسائل با موضوع اين مقاله، در اشاره به اهميت ضمانت در كار هاست. بديهي است كه بارداري كه خود امر بسيار با اهميتي است، از اين قاعده مستثنا نيست.

مادران، به ويژه در زمان بارداري، نياز به مراقبت و حفاظت هاي مخصوص به خود دارند، زيرا كه اين دوران يكي از حساس ترين و بعضا سخت ترين دوران زندگي هر خانمي به شمار مي آيد، و هر عقل سليمي حكم مي كند كه هر چه در توان است براي امور “تسهيل” و “ضمانت” سلامت اين دوران صورت گيرد.

خاويار براي سلامتي مادران باردار

خاويار، يكي از خاص ترين و اعجاب انگيز ترين مواد خوراكي در اطراف ماست كه دوران بارداري بانوان را بر آن ها سهل نموده و ضمانتي است بر سلامت مادر و فرزند در پايان دوره.

خواص خاويار :
خاويار سرشار از ويتامين ها و املاح معدني و پروتئين و چربي است.
مصرف آن در پيشگيري از ابتلا به بيماري هاي التهاب مفاصل، دستگاه گوارش و سرطان هاي مختلف بسيار موثر است.
اين ماده غذايي غني و پر خاصيت، سرشار از اسيدهاي چرب امگا ۳ است. بنابراين، براي درمان بيماري هاي افسردگي و قلبي ـ عروقي بسيار سودمند است.
خاويار سرشار از آهن است. به همين دليل است كه مصرف آن به افراد مبتلا به كم خوني ناشي از كمبود آهن توصيه مي شود. ويتامين هاي موجود در خاويار مي تواند نيروي از دست رفته فرد را در دوره نقاهت بيماري پس از جراحي هاي بزرگ و بيماري هاي عفوني به وي برگرداند.
اين ماده غذايي گرانبها با تقويت سيستم ايمني بدن مي تواند آثار بي هوشي ناشي از عمل جراحي را نيز رفع كند.توصيه ي پزشكان درباره خاويار چيست؟

به توصيه اكثريت پزشكان متخصص و مجرب , خاويار ايران بهترين تغذيه در طول دوران بارداري است اما بيشترين مصرف خاويار در خانم هاي باردار طبق تجويز پزشكان در ماه هاي ۶ تا ۹ بارداري صورت ميگيرد. البته مصرف خاويار در كل 9 ماهه بارداري باعث تقويت مادر و هم تقويت جنين مي شود.

لازم به ذكر است كه خاويار ايران فاقد جيوه است و به مادر و فرزند كوچكترين آسيبي نمي زند، درحاليكه ماهي هاي اقيانوس، جيوه دارند، اما ماهي هاي خاوياري ايران مختص درياي خزر و محيط هاي پرورشي اند و فاقد جيوه هستند.

توصيه ي ما اين است كه قبل از شروع مصرف خاويار در دوران بارداري، با پزشك خود مشاوره كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۳۵:۴۳ ] [ نگين حبيب زاده ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی