ني ني كده
راهنماي بارداري و بچه داري

سفر كردن يكي از كارهايي است كه اگر در زندگي تجربش كنيم محاله كه به يكبار ختم بشه. چون انقدر لذت و تفريح و تنوع در روزمرگي زندگي هر كدوم از ما ايجاد ميكنه كه دوست داريم تكرارش كنيم.

نكته جالب اين قضيه اينجاست كه هر سليقه و طرز فكري هم داشته باشيم شامل اين حس تكرار ميشود. مثلا ممكنه ما دوست داشته باشيم كه سفر ايرانگردي داشته باشيم كه معروفه به تور ايرانگردي. مناسب كسانيكه دوست دارند داخل كشور خودمون مسافرت كنند و شهرهاي مختلف را ببينند و با زبان خودمان سفر كنند.

بعضي ها هم دوست دارند فراتر از مرزهاي خودمان بروند و جاهاي ديدني كشورهاي مختلف رو از نزديك ببينند و با فرهنگهاي جديد آشنا بشوند و شايد تفريحاتي متفاوت از كشور ايران را طالب باشند.

اينجاست كه ميگويم براي هر طيف سليقه و طرز فكري، مسافرت رفتن يكي از گزينه هاي تكرار شدني و مطلوب است كه خوبه همه ما تجربش كنيم. تنها چيزي كه براي اين تجربه مطلوب مورد نياز است رزرو وسيله حمل و نقل و يك جاي خوب و تميز براي اقامت است. اگر هم بخواهيم لارژ تر و حرفه اي تر سفر كنيم رزرو گشت هاي متنوع براي ديدن از مكانهاي ديدني هم بايد به اين ليست اضافه كنيم.

فكر كردن بهش هم هيجان انگيزه چه برسه به انجام دادنش!

چطوري بريم مسافرت داخل ايران؟

خوب اگه آماده شديم بريم سفر چه كارهايي بايد انجام بدهيم؟ سوال خوب و بجايي است. همانطور كه گفتم براي سفر بايد وسليه حمل و نقل و هتل و كلي چيزهاي ديگه رو تدارك ديد. كه اگر وارد نباشيم ممكنه سفر ايرانگرديمون خيلي خوشايند نشه و كامل خوش نگذره.

به همين علت پيشنهاد ميكنم كه حتما با يك آژانس مسافرتي كه مجري سفر است مشورت كنيد و با همفكري از خدماتشان استفاده كنيد تا سفر كامل و بدون دغدغه اي را تجربه كنيد همانطور كه در سايت تريپ ادوايزر هم آمده است. بهرحال تجربه آنها خيلي بيشتر از هر كدام از ما ها است.

كدوم آژانس مسافرتي؟

اينهم يه سوال خوب ديگه. در بين اين همه آژانسهاي گردشگري و حجم زياد تبليغات كدام را بايد انتخاب كنيم؟

در اين مطلب ميخواهيم به معرفي چند شهر ديدني و توريستي ايران صحبت كنيم و يك آژانس تور مسافرتي را به شما معرفي كنيم كه مطمئنا با تجربه و تبحري كه در اجراي تورهاي مسافرتي داخلي و تور تركيبي ايران گردي دارند، لذت مسافرت شما را تضمين ميكنند.

طي تحقيقات انجام شده كه در آژانسهاي ايران و تهران انجام شد، آژانس مسافرتي فارا گشت كوروش كبير كه به اختصار به آن فارا گشت ميگوييم، يكي از مجري هاي اصلي تورهاي ايرانگردي بصورت هر شهر جداگانه يا تركيبي چند شهر است كه سالهاي زيادي به اجراي كامل اين تورها مشغول است و شكر خدا درصد بالايي از رضايت مسافرين را جلب كرده است و به نوعي متخصص تورهاي ايران گردي يا همان داخلي ميباشد.

شهرهاي مختلف براي سفر ايرانگردي

در ادامه ده تا از شهرهاي خوب كشورمون كه بسيار ديدني و جذاب هستند و توسط فارا گشت كوروش كبير قابليت اجرا دارند را اسم ميبريم؛ اين شهرها بصورت اختصاصي و جداگانه و يا تركيبي قابل اجرا هستند:

1- مشهد

مطمئنا يكي از شهرهايي كه در سفرهاي داخلي به ذهن همه ما ميرسد، سفر تور مشهد است كه فارا گشت بعنوان مجري اصلي اين تور بصورت هوايي (هواپيما) و زميني (قطار و اتوبوس) همه روزه اجرا دارد. مبدا اين تور ميتواند از تهران يا از هر شهري ديگري كه مدنظرتان است باشد.

تور مشهد فرصتي هست كه بري زيارت امام رضا؛ يادگاري از 14 معصوم كه به لطف خداوند بينهايت مهربون تو همين  مشهد خودمون جاي گرفته. البته اينهم بگويم كه زيارت فقط يكي از كارهايي است كه ميشود در اين سفر انجام داد. شما اگر با مسولين تور فارا گشت صحبت كنيد براي شما كلي برنامه هاي تفريحي و گردشگري هيجان انگيز رزرو ميكنند مثل پارك هاي آبي مشهد كه خودش كل روز رو پر ميكنه، برنامه هاي گشت شانديز و طرقبه، ديدار از باغ گياه شناسي و پارك ملي مشهد هم كه اضافه كني كاملتر ميشه و البته برنامه گشت ويژه توس و ديدار از مقبره فردوسي كه با شاهنامه اش زبانزد خاص و عام است.

2-شيراز

درباره شيراز بنظرتون لازمه چيزي بگم؟ شهري كه در بين كل كشورهاي جهان نيز طالب و توريست دارد چه برسه به مردم كشور خودمون. تور شيراز با فارا گشت كامل شده است، سه گشت روزانه كامل دارد كه تقريبا ميشود گفت 18 جاي ديدني شيراز را براي مسافران برنامه ريزي كرده است.

شيراز از آن دسته شهرهايي است كه هر طيف سليقه رو كامل پوشش ميده، كساني كه اهل زيارت هستند حرم شاهچراغ را دارند، كساني كه اهل طبيعيت هستند كلي باغ مصفا منتظرشان است مثل نارنجستان، جهان نما، ارم و كلي جاي با صفاي ديگه، اگر هم به تاريخ تمدن و فرهنگ كشورمون علاقه داشته باشيد، مجموعه پاسارگاد و مقبره كوروش و تخت جمشيد و نقش رستم شما را به اعماق تاريخ با شكوه ايران ميبرد. در آخر هم اگر اهل شعر و شاعري باشيد آرامگاه حافظ و سعدي شما را به مطلوبتان ميرسانند. جالب اينجاست همه اينها جزو تور ايرانگردي و شيراز گردي فارا گشت گنجانده شده تا سفر شيراز كاملترين مسافرت در ايران باشد.

3-چابهار

يكي از ديدني ترين سفرها داخل ايران همين شهر چابهار است، شهري كه يكطرفش جاذبه هاي طبيعي ديدني و يك طرف ديگرش دريا، دريايي كه با آبهاي آزاد راه دارد. تور چابهار فارا گشت مثال نزدنيه چون بعد از كلي تجربه و برنامه ريزي سفر در اين منطقه با بهترين تور ليدرهاي محلي گشتهاي متفاوت و اختصاصي را اجرا ميكند.

براي نمونه ميشه از كوههاي مريخي يا همان مينياتوري اسم برد كه انگار در كره مريخ را ميروي، تالاب ليپار كه رنگ صورتيش براي همه جاي سوال دارد كه چرا اين رنگي است. كوه گل افشان در گوشه ديگري از چابهار قرار گرفته تا چيزي را ببينيد كه در هيچ شهري از ايران نظيرش نيست و در كنار همه اينها به روستاي درك بايد اشاره كنم كه كوير مستقيم به دريا ميرسد. منظره اي متفاوت و ويژه كه فارا گشت با تور ارزان براي مسافران چابهار تدارك ديده.

4-يزد

واي شهري زيبا و گرم در دل كوير ولي با صفا، نمونه اين سبك از گردشگري در دنيا بسيار كم نظير است. تور يزد فارا گشت شما را به دل كويري با صفا ميبرد كه هيچوقت احساس خستگي و تشنگي نخواهيد كرد. ديدني هايي را براي شما تدارك ديده است كه از دل تاريخ ايران با چك چك و پير سبز شروع ميشه تا به مسجد جامع و بازار سنتي و ميدان امير چخماق ميبرد. بعد از يه استراحت آماده ميكند شما را به ميبد ببرد شهري كه يخچال طبيعي در دل كوير را در خود جاي داده است.

5-قشم

جزيره اي معروف به عجايب هفتگانه، تور قشم فارا گشت شما را به دل جزيره اي ميبرد كه ديدنيهاي بكر و طبيعي شما را مبهوت ميكند. اگر تاكنون به اين جزيره سفر نكرده‌اي؛ توصيه مي‌كنيم كه حتماً يكي از برنامه‌هاي سفر خود را به بازديد از تور قشم از تهران و يا ساير شهرهاي ايران اختصاص دهي. و در آن علاوه بر سياحت طبيعت زيبا و اماكن تاريخي، به خريد كالاها و اجناس مورد نظر خود بپردازي و در كنارش از برنامه گشت هاي رايگان جاهاي ديدني قشم با فارا گشت رو تجربه كني، تورهايي با هواپيما و يا قطار طبق سليقه اي كه داريد.

6-كيش

واقعا ميشود گفت مجري مستقيم تور كيش فارا گشت است، چندين سال تجربه در گارانتي بهترين هتلها در كنار چارتر پروازهاي پهن پيكر دارد تا مسافران با ارزانترين قيمت و با كيفيت ترين خدمات سفر كيش را تجربه كنند.

جزيره اي زيبا و مدرن معروف به مروايد خليج فارس، پر از تنوع و لذت و تفريح كه مطمئنا دلت نميخواهد حالا حالاها برگردي خونه. گردشگري كيش شامل دو جاذبه تاريخي و تفريحي مي‌باشد. اين جزيره كيش جداي از تمامي جاهاي ديدني توريستي و تاريخي و تفريحات دريايي فوق العاده مفرح، داراي يك آرامش خاصي ميباشد.

7-سرعين

تا اينجا هر شهري رو اسم برديم جاهايي مختص افرادي بود كه گرما را دوست دارند، اما اگر اهل سفر خنك و خوش آب و هوا هستي حتما تور سرعين فارا گشت را رزرو كن. اولا دو گشت كامل سرعين گردي و اردبيل گردي دارند. دوما با قراردادي كه با هتلهاي سرعين دارد ميتواند بهترين تور سرعين را براي شما اجرا كنند.

8-تبريز

تقريبا نزديك همانجا ميتوانيم به شهر زيبا و اولين هاي ايران برسيم. با تور تبريز فارا گشت كه انقدر گشت از جاهاي ديدني دارد كه بعيد ميدونم سفري كمتر از 4 روز بتواند شما را راضي كند.

شهر تبريز جاهاي ديدني زياد دارد و در كنارش غذاهاي محلي خوشمزه كه نظيرش در شهرتان كم خواهد بود. گشتهاي ويژه بيرون از تبريز مثل كندوان كه فارا گشت يك روز را به ديدار از آن اختصاص داده است بهمراه اقامت در هتل صخره اي كندوان كه تجربه فراموش نشدني براي شما خواهد شد. اروميه، ارس و جلفا گردي هم به اين ليست اضافه كنيد تا در انتخاب اين تور ايرانگردي ويژه شك نكنيد.

9-كرمان

باز بريم به يه جاي گرم ولي مطبوع، تور كرمان فارا گشت را در ليست سفرهاي داخليتان بگذاريد چون دو سورپرايز ويژه دارند. يكيش ديدار از اماكن تفريحي داخل كرمن است و دوميش گشت ويژه باغ شاهزاده ماهان كه اگه نروي حسرتش را خواهي خورد.

باغي بسيار مصفا با فواره هاي آب خنك در دل كوير، واقعا بعنوان يك شاهكار گردشگري ميشود ازش اسم برد.

10-اصفهان

نصف جهان در يك شهر، بله تور اصفهان فارا گشت يكي از ديدني ترين شهرهاي دنيا. دو روز گشت ويژه از ديدنيهاي اصفهان هديه به شما است كه از عالي قاپو، سي و سه پل، ميدان نقش جهان، مسجد شيخ لطف اله و كليساي وانك گوشه اي از اين اصفهان گردي ويژه است.

از هزار سال پيش اين شهر پذيراي جهانگردان تور اصفهان با قطار يا تور اصفهان هوايي بوده كه فارا گشت مجري اصلي آن است و اهل سفرهاي بي شماري در قالب قيمت تور اصفهان ارزان را به خود جذب كرده است كه هر يك به زباني عظمت و زيبايي شهر و بناهاي آن را ستوده اند.

تور ايرانگردي ارزان و با كيفيت

بعد از خواندن اين مطلب تا به اينجا مطمئنا براي سفري فراموش نشدني و فوق العاده آماده شده ايد و وقتشه كه نسبت به تعطيلاتي كه براي خودتان در نظر ميگيريد زودتر اقدام به ثبت نام براي اين سفرهاي داخلي كه مختص شما تدارك ديده شده است، كنيد. براي اينكه قيمت ارزان همراه با خدمات كامل داشته باشيد ميتوانيد آژانس مسافرتي فارا گشت (https://faragasht.com) بعنوان تور ايرانگردي مجري اصلي انتخاب كنيد تا با مجوز رسمي از سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و سابقه چند ساله اجراي تورهاي تركيبي ايران گردي فوق العاده از تهران و يا از ساير شهرها كه با ياري خداوند بينهايت مهربان ميسر شده است؛ سفرهاي عالي در تورهاي مشهد، يزد، شيراز، اصفهان، قشم، كيش، چابهار، كرمان، سرعين، تبريز را با فارا گشت تجربه كنيد و سالهاي سال از آن خاطرات به نيكي ياد كنيد.

آدرس آژانس هواپيمايي و مسافرتي فارا گشت: تهران، ميدان وليعصر، ابتداي خيابان كريمخان و شماره تلفن: 02188909296

منبع:  https://magrooz.ir/travel-tourist/

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۳:۱۶ ] [ نگين حبيب زاده ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی