ني ني كده
راهنماي بارداري و بچه داري

بازاريابي ويديويي ميتواند شما را براي هميشه در ذهن مخاطب قرار دهد يا براي هميشه شما و كسب و كارتان را از ذهن مخاطب هدف حذف كند. پس در ادامه با ما همراه باشيد تا به بررسي موارد مهمي در بازاريابي ويديويي بپردازيم تا به اهميت اين موضوع بيشتر دقت كنيم.

شايد اين مطلب را شنيده باشيد كه بازاريابي ويدئويي برگ برنده شماست و اگر به درستي از آن استفاده كنيم قطعا هم در حال و هم درآينده بازار حوزه كاري خود را در دست خواهيم گرفت ، بازاريابي ويديويي امروزه خيلي پر اهميت تر از قبل شده ، دليل آن هم عدم جذابيت محتواي متني برا خواننده ميباشد ، البته فراموش نكنيم بر اساس تيپ هاي شخصيت شناسي عده زيادي هستند كه ميل به خواندن نسبت به ديدن در آنها بيشتر است اين افراد ترجيح ميدهند كه با خواندن يك موضوع به درك آن برسند.

بازاريابي ويديويي

 

قطعا همه‌جا اين مطلب را شنيده‌ايد كه: بازاريابي ويديويي برگ برنده شما در آينده و حال حاضر است.

ديدن ويديو يك محصول

شايد جالب باشد كه بدانيد بسياري از مردم ترجيح مي‌دهند ويديويي درباره يك محصول ببينند تا اينكه مطلبي درباره آن بخوانند.دليل اين موضوع اين است مردم از خواندن متن هاي تكراري خسته شدند و اكثر محتوا هاي سايت ها شبيه به هم هستند.

واژه ويديو در تايل ايميل ارسال

اگر مايل هستيد كه نرخ باز شدن ايميل هاي خود را افزايش دهيد بايد در قسمت موضوع ايميل واژه «ويديو» نوشته شود با اين كار شانس شما براي ديده شدن ايميلتان 19 درصد و باز شدن آن ايميل 65 درصد افزايش پيدا مي‌كند.

 

هابس عقيده دارد: «محتواي ويديويي ديگر يك گزينه نيست بلكه مولفه‌اي ضروري براي هر استراتژي بازاريابي موفق است».

يوتيوب و 1 ميليارد كاربر فعال

قرار دادن يك فايل ويديويي در صفحات اينترنتي مي‌تواند تعداد بيننده و خريدار كالاي آگهي شده را تا 80 درصد بالا ببرد.يوتيوب بالغ بر يك ميليارد كاربر دارد، كه تقريبا معادل يك‌سوم كاربران اينترنتي است.

اشتراك گذاران ويديو

92درصد كساني كه ويديوها را با گوشي تلفن همراه خود نگاه مي‌كنند، آن‌ها را با ديگران نيز به اشتراك مي‌گذارند.شايد تعجب كنيد اما امسال برنامه 42 درصد از مالكان كسب‌وكارهاي كوچك و متوسط و بازارياب‌ها اين بوده است كه از طريق محتواي ويديويي در فيس‌بوك كسب درآمد كنند. و در اين امر هم موفق شدند ارزش يك دقيقه ويديو مي‌تواند با 1.8 ميليون واژه برابري كند كه اين موضوع بازاريابي ويديويي را به كارآمدترين روش استفاده از بودجه مالي و زماني بازاريابي‌تان تبديل مي‌كند.

بازاريابي محتوا

باور نداشته باشيد ، مخاطبان را از دست دادايد

بنابراين حتي اگر به بازاريابي ويديويي به‌ عنوان شيوه‌اي موثر در آينده باور نداريد، آمارها مي‌توانند شكل را مجاب كنند كه دل به دريا بزنيد و از اين گزينه بازاريابي ويديويي استفاده كنيد. در اينجا 5 مورد را كه بايد قبل از بازاريابي ويديويي بدانيد بيان مي‌كنيم تا با رعايت كردن اين موارد درصد موفقيت شما افزايش يابد.در ادامه با ما در مقاله آموزش بازاريابي ويدئويي همراه باشيد.

1. داستان‌سرايي كنيد (البته نه با لحن فروش)

بر اساس گزارش موسسه بازاريابي ديجيتالي، همان قاعده‌اي را كه براي محتواي بازاريابي نوشتاري‌تان استفاده مي‌كنيد براي محتواي بازاريابي ويديويي‌ نيز مي‌توانيد به كار ببريد: بر ارزشي كه براي مشتريانتان فراهم مي‌كنيد، تمركز كنيد. آن‌ها را با معرفي بيش‌ از حد كالا يا خدمت‌تان آزار ندهيد و در عوض ويديوي خود را پيرامون يك داستان متمركز كنيد. درباره نيازها، خواسته‌ها و آرزوهاي مشتريانتان تحقيق كنيد. از طريق داستان تصويري آن‌ها را مجذوب كنيد. بعد از همه اين‌ها، داستان‌گويي، ميدان جديد فروش است. شركت امريكن گريتينگ دقيقا همين كار را با ويديوي بسيار موفق خود به نام «سخت‌ترين شغل دنيا» انجام داد. شركت محصول خود را در پس‌زمينه فيلم قرار داد و در عوض روي احساسات انساني تمركز كرد. اين شركت داستاني درباره محصولش ساخت و به مردم اجازه داد تا با اين برند/ جنس ارتباط برقرار كنند.

داستان سرايي در بازاريابي

2. فيلم‌هاي آموزشي كوتاه و بلند بسازيد

اگر قصد محصول يا خدمت جديدي را در سال جاري روانه بازار كنيد، ويديويي بسازيد كه طرز كار آن را نشان دهد. ويديوها قدرت اين را دارند تا همه‌ چيز را شرح دهند. در حقيقت، بينندگان 95 درصد از پيامي را كه در يك ويديو مي‌بينند به خاطر مي‌سپارند. به‌ علاوه، 30 درصد از جست‌وجوهاي مردم در يوتيوب براي سوال «چگونه» بوده است. توجه داشته باشيد، يوتيوب بعد از گوگل بزرگ‌ترين موتور جست‌وجو است. در پايان، 73 درصد از مشتريان سپس از تماشاي ويديوهايي كه به‌ اصطلاح (طرز كار) كالا يا خدمتي را شرح مي‌دهد، بيشتر تمايل دارند تا آن كالا يا خدمت را خريداري كنند.

آموزش بازاريابي ويديويي

شركت رسانه اينترنتي بازفيد تيستي (BuzzFeed’s Tasty) در ساخت ويديوهاي «طرز كار» بسيار تبحر دارد و اغلب ساخته‌هايش در حجمي توليد مي‌شود كه در اينترنت به‌ سرعت دست‌به‌دست مي‌شود. «چگونه پاستاي عالي بپزم» مثال خوبي در زمينه ويديوهاي «طرز كار» است كه يك موضوع پيش‌ پا افتاده را مرحله‌ به‌ مرحله و به شيوه‌اي قابل‌ فهم توضيح مي‌دهد. اين رسانه براي افزايش سرعت نمايش ويديوها از اپليكيشن هايپرلس استفاده مي‌كند؛ بنابراين بينندگان اطلاعات را با سرعت هر چه تمام‌تر دريافت مي‌كنند. ميزان توجه افراد در حال كم شدن است، از اين‌رو ويديوهاي تا دو دقيقه‌اي بيشترين تعامل را با بيننده برقرار مي‌كنند. پس ويديوها را كوتاه و بامزه بسازيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۲:۲۴ ] [ نگين حبيب زاده ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی