ني ني كده
راهنماي بارداري و بچه داري

صاحبان كسب و كارها در طول ساليان متمادي از روش‌هاي مختلفي براي تبليغات استفاده مي‌كردند. در سال‌هاي اخير تبليغات كليكي گوگل به عنوان يكي از بهترين و موثرين‌ترين روش‌هاي تبليغات شناخته شده است. اما سوال مهمي كه براي بسياري از افراد مطرح مي‌شود اين است كه تبليغ كليكي در گوگل چيست؟ تبليغ كليكي در گوگل چه تاثيري بر كسب و كارشان خواهد داشت؟ و اينكه تعرفه تبليغات كليكي گوگل چقدر است؟

تبليغات كليكي گوگل چيست؟ معرفي 4 شركت برتر براي تبليغات كليكي گوگل. يا گوگل ادز يكي از بهترين روش‌هاي افزايش بازديد از وب سايت‌ها است كه مي‌تواند به رونق كسب و كار اينترنتي شما كمك كند. در اين مقاله قصد داريم شما را با اين روش تبليغات آشنا كنيم. با ما در كارسازشو همراه باشيد. 

تبليغات كليكي گوگل

روش‌هاي مختلف تبليغات

همواره صاحبان كسب و كارها براي رونق كسب و كار خود از راه‌هاي مختلفي جهت معرفي محصولات يا خدمات خود استفاده مي‌كنند. پيش ازظهور اينترنت، تبليغات به صورت سنتي انجام ميشد. از جمله روش‌هاي سنتي تبليغات مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • تبليغات بنري
  • تبليغات در راديو و تلويزيون
  • تبليغات كاغذي و بروشورها

اما با ظهور اينترنت، بستر جديدي براي تبليغات و برندينگ فراهم شد و صاحبان كسب و كارها توانستند با استفاده از روش‌هاي جديدتر و كم هزينه‌تر محصولات خود را معرفي كنند. برخي از روش‌هاي تبليغات اينترنتي عبارتند از:

  • تبليغات كليكي گوگل
  • تبليغات بنري
  • تبليغات ويدئويي
  • تبليغات متني
  • تبليغات همسان

روش‌هاي متعددي براي تبليغات اينترنتي وجود دارد كه پيشتر در مقاله “تبليغات اينترنتي چيست” اين روش‌ها را معرفي نموده‌ايم. در اين مقاله تبليغ كليكي در گوگل را به طور مشخص بررسي خواهيم كرد.

 

تبليغات كليكي گوگل چيست؟

تبليغات كليكي گوگل يا Google Ads (گوگل ادز) يكي از روش‌هاي تبليغات در گوگل است كه به افزايش بازديد وب سايت شما كمك مي‌كند. در تبليغ كليكي در گوگل، كاربران با كليك كردن بر تبليغات شما، وارد وب سايتتان مي‌شوند و گوگل در ازاي هر كليك از شما مبلغي دريافت مي‌كند. از آنجايي كه روزانه بالغ بر 5 ميليارد جستجو در گوگل صورت مي‌گيرد اگر از تبليغ كليكي در گوگل استفاده كنيد امكان بازديد از وب سايت شما بسيار افزايش مي‌يابد و در نتيجه مي‌تواند به افزايش ميزان فروش شما نيز منجر شود.

سئو بهتر است يا تبليغ كليكي در گوگل؟

تبليغات كليكي گوگل تنها راه افزايش بازديد از وب سايت نيست، همه‌ي وب سايت‌ها با رعايت اصول سئو سعي مي‌كنند به رتبه‌هاي برتر گوگل دست يابند. هدف از سئو و تبليغ كليكي در گوگل افزايش بازديد از وب سايت است اما اين دو روش تفاوت‌هايي نيز دارند. برخي از اين تفاوت‌ها به شرح زير هستند:

  • شما به ازاي كاربراني كه با سئو به وب سايت شما هدايت مي‌شوند، هزينه‌اي پرداخت نمي‌كنيد اما به ازاي هر كليك كاربران در تبليغات گوگل بايد هزينه‌اي پرداخت كنيد.
  • در تبليغات گوگل مي‌توانيد با استفاده از كليد واژه‌هاي بيشتري در معرض ديد كاربران قرار بگيرد اما در سئوي وب سايت تمركز شما بايد بر كلمات كليدي محدودي باشد تا بتوانيد نتايج بهتري بگيريد.
  • با استفاده از تبليغات گوگل مي‌توانيد سريع در ميان رتبه‌هاي برتر مشاهده شويد اما قرار گرفتن در رتبه‌هاي برتر گوگل با استفاده از سئو، فرآيند زمان‌بري است.
  • محاسبه‌ي ميزان تاثيري كه تبليغات گوگل بر بازديد وب سايت شما دارد نسبت به سنجش ميزان تاثير سئو بر بازديد از وب سايت‌تان، ساده‌تر است.

 

سئو و تبليغ در گوگل بايد همزمان مورد استفاده قرار گيرند تا بهترين نتيجه حاصل شود.

گوگل ادوردز (Google AdWords)

گوگل ادوردز يك سيستم بازاريابي اينترنتي متعلق به شركت گوگل است. شركت گوگل اين سيستم را در اختيار كاربران قرار داده است تا بتوانند با انتخاب كلمات كليدي كه كاربران آن را  از طريق آن بتوانند تبليغات مربوط به محصولات يا خدمات خود را در موتورهاي جستجوي‌ گوگل به نمايش بگذراند. در اين پلت‌فرم شما بايد كلمات كليدي قدرتمندي را پيدا كنيد و به گوگل معرفي كنيد و متناسب با كلمه‌ي كليدي، هزينه‌اي پرداخت خواهيد كرد.

براي راه‌اندازي كمپين تبليغاتي در گوگل بايد يك حساب كاربري در گوگل ادز ايجاد كنيد. عضويت در اين سايت رايگان است و شما فقط به ازاي هر كليك بر تبليغات خود مبلغي را به گوگل بايد بپردازيد. (در هنگام راه‌اندازي اكانت حتما اين نام مجاز نمي باشد خود را فعال كنيد).

گوگل ادوردز

تعرفه‌ تبليغات كليكي گوگل

تعرفه تبليغات كليكي گوگل در كسب و كارهاي مختلف متفاوت است؛ توجه به اين نكته ضروري است كه حتي در يك صنعت خاص نيز اين تعرفه‌ها يكسان نخواهد بود و عوامل مختلفي بر تعرفه‌ي تبليغات كليكي گوگل اثر مي‌گذارد. از جمله عواملي كه بر تعرفه‌ي اين تبليغات اثرگذار است مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

  • بالا بودن ميزان رقابت براي يك كلمه‌ي كليدي خاص بر هزينه‌ي تبليغات اثر مي‌گذارد.
  • تعداد رقبا يكي ديگر از عواملي است كه بر تعرفه‌ي تبليغ كليكي در گوگل موثر است.
  • هزينه‌ي پرداختي براي تبليغات، بستگي به قيمت پيشنهادي رقباي شما خواهد داشت. در واقع نوعي مزايده شكل مي‌گيرد و كساني كه نرخ‌هاي بالاتري پيشنهاد دهند جايگاه برتر را در گوگل پيدا كند.

 

صرفا راه اندازي يك كمپين تبليغاتي در گوگل نمي‌تواند به افزايش فروش شما منجر شود، نكات بسياري بايد براي راه‌اندازي يك كمپين تبليغاتي بايد مورد توجه قرار گيرد تا بهترين نتيجه حاصل شود. براي كسب نتيجه‌ي بهتر از تبليغ كليكي در گوگل بهتر است با متخصصان در اين حوزه مشورت كنيد.

تعرفه تبليغات كليكي در گوگل

تبليغات كليكي گوگل چگونه به كسب و كارها كمك مي‌كند؟

برخي از صاحبان كسب و كارها تصور مي‌كنند كه استفاده از تبليغ كليكي در گوگل نمي‌تواند به موفقيت كسب و كار آن‌ها كمك كند، برخي نيز ممكن است در يك كمپين تبليغاتي بازدهي مورد نظر را كسب نكرده باشند و نسبت به اين نوع تبليغات نگاه مثبتي نداشته باشند؛ اما از نظر ما اين نوع تبليغات در صورتيكه هدفمند باشد و زير نظر متخصصان ديجيتال ماركتينگ انجام مي‌شود مي‌تواند به رونق كسب و كار شما كند. در زير به برخي از مزاياي استفاده از اين تبليغات اشاره مي‌كنيم:

  • روزانه افراد زيادي در سراسر دنيا از گوگل استفاده مي‌كنند، شما مي‌توانيد از پتانسيل موجود در اين فضا به نفع خود استفاده كنيد.
  • اين نوع تبليغات مقرون به صرفه هستند، كاربراني كه از اين طريق به وب سايت شما هدايت مي‌شوند حتما به منظور خريد كالا يا خدمات شما وارد سايت شده‌اند و در صورتيكه خريد صورت گيرد شما چندين برابر هزينه‌اي كه براي هر كليك پرداخت مي‌كنيد، درآمد كسب مي‌كنيد.
  • همانطور كه قبلا گفته شد شما در اين نوع تبليغات مي‌تواند خيلي سريع ميزان بازديد از وب سايت خود را افزايش دهيد.
  • اين نوع تبليغات را مي‌توانيد به زبان فارسي و انگليسي انجام دهيد. مثلا اگر در صنعت توريسم فعال هستيد راه‌اندازي كمپين به زبان فارسي و انگليسي باعث مي‌شود كه همزمان مخاطبان خود را در نقاط مختلف دنيا هدف قرار دهيد.
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۱۴:۳۸ ] [ نگين حبيب زاده ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی