ني ني كده
راهنماي بارداري و بچه داري

پيوند اينترنت و موبايل‌هاي هوشمند فرصتي را براي بسياري از انسان‌ها فراهم آورد تا به كسب درآمد از اينترنت با موبايل روي آورند. بسياري از افراد تمايل دارند كه كسب و كار شخصي خود را داشته باشند اما داشتن سرمايه‌ي اندك مانعي براي آنها بوده است كسب درآمد اينترنتي با گوشي، امكان راه اندازي كسب و كار با سرمايه كم را فراهم كرده است.

كسب درآمد از اينترنت با موبايل

تاريخچه تلفن همراه در جهان

كسب درآمد از اينترنت با موبايل , معرفي سريعترين راه هاي كسب درآمد اينترنتي با گوشي. اولين تلفن همراه جهان در سال 1973 توسط مارتين كوپر كه در آن زمان مهندس الكترونيك شركت موتورلا بود اختراع شد. اين گوشي همراه يك كيلوگرم وزن داشت و به بازار براي مصرف‌كنندگان معمولي عرضه نشد.
اولين تلفن همراه تجاري جهان با نام Motorola Dyna-TAC 8000x در سال 1983، 10 سال بعد از اختراع كوپر، توسط شركت موتورولا به بازار عرضه شد. اين تلفن كه تقريبا 450 گرم وزن داشت با قيمت 3995 دلار وارد بازار آمريكا شد. اين تلفن همراه تنها قابليت ذخيره كردن 30 شماره در خود را داشت؛ همچنين افراد مي‌توانستند به مدت 30 دقيقه با آن مكالمه داشته باشند.

NOKIA

شركت نوكيا در سال 1994 به عنوان يك رقيب جدي شركت موتورلا وارد عرصه شد. شركت نوكيا در طي سال‌هاي فعاليتش در اين صنعت، يك شركت بي‌رقيب در حوزه‌ي ساخت گوشي‌هاي همراه به شمار مي‌رفت.اغلب گوشي‌هاي ساخته شده توسط اين شركت و ساير شركت‌هاي توليد كننده‌ي موبايل در آن زمان، بسيار ساده بودند. در اين گوشي‌ها امكان ذخيره اطلاعات زيادي وجود نداشت.

ارتباطات در اين مدل‌ها به صورت مكالمه‌ي صوتي يا پيامك بود. تبادل اطلاعات در اين گوشي‌ها با استفاده از بلوتوث صورت مي‌گرفت. در حاليكه در گوشي‌هاي هوشمند امروزي وجود اپليكيشن‌هاي متنوع و امكان ارتباط ساده و سريع به صورت تماس‌هاي صوتي و تصويري، امكان ارسال فايل‌هاي متني، صوتي و تصويري با پيام‌رسان‌هاي مختلف، وجه تمايز اصلي گوشي‌هاي هوشمند امروزي با موبايل‌هاي قديمي است. امكانات فراوان در اين گوشي‌هاي هوشمند فرصتي را فراهم كرده كه افراد زيادي به كسب درآمد اينترنتي با گوشي روي آورند.اما اين تحولات عظيم كه تاثير شگرفي در زندگي و كسب و كار انسان‌ها ايجاد كرد، از كجا آغاز شد؟ در ادامه توضيح مختصري در اين باره به شما ارائه خواهيم كرد.

تاريخچه تحولات تلفن همراه

سيستم عامل iOS

در سال 2007 شركت اپل اولين گوشي هوشمند خود را بازار عرضه كرد. اين گوشي از بسياري از امكاناتي كه ساير تلفن‌هاي همراه در آن زمان برخوردار بودند، برخوردار نبود و به نظر مي‌رسيد كه شركت اپل توانايي رقابت با غولي مثل نوكيا را ندارد؛ اما در سري‌هاي بعد كه توسط شركت اپل به بازار عرضه شد تحولات زيادي در گوشي‌هاي همراه اتفاق افتاد و اين شركت توانست شركت بزرگي مثل نوكيا را به تدريج از رقابت حذف كند.

سيستم عامل اندرويد

شركت گوگل در سال 2005 يك شركت كوچك به نام اندرويد، كه كارش ساخت نرم‌افزار براي گوشي‌هاي همراه بود، را خريداري كرد. گوگل در سپتامبر 2008 نخستين نسخه‌ي اندرويد را ارائه كرد كه تحول عظيمي در بازار تلفن‌هاي هوشمند به وجو آورد. سيستم عامل اندرويد به فراگيرترين سيستم عامل در گوشي‌هاي هوشمند شركت‌هاي مختلفي مثل سامسونگ، ال‌جي و… تبديل شد.دو سيستم عامل iOS و اندرويد انقلابي در صنعت ساخت موبايل به حساب مي‌آيند. افراد زيادي سالانه صدها اپليكيشن مناسب اين دو سيستم عامل طراحي مي‌كنند؛ اپليكيشن‌هايي كه به كسب درآمد اينترنتي با موبايل كمك مي‌كنند و آثار زيادي بر زندگي انسان‌ها دارند.

تاريخچه تلفن همراه در ايران

تلفن همراه با 20 سال تاخير در سال 1372 به ايران وارد شد. در ابتدا استقبال چنداني براي خريد موبايل از سوي مشتريان صورت نگرفت، به طوريكه شركت مخابرات براي افرادي كه بتوانند كار بازاريابي موبايل را انجام دهند و چند مشتري جذب كنند. سرانجام بعد از تبليغات فراوان در سال 1374 تقريبا 10 هزار نفر، متقاضي دريافت تلفن همراه شدند. بعد از اينكه اولين تلفن‌هاي همراه در دست مردم قرار گرفت، تقاضا براي خريد موبايل افزايش چشمگيري داشت.اولين تلفن‌هاي همراه در ايران فقط امكان مكالمه صوتي را داشتند. در سال 1373 (1992 ميلادي) اولين پيامك فرستاده شد؛ اما ارسال اولين پيامك در ايران با 8 سال تاخير در سال 1381 اتفاق افتاد.

در فاصله‌ي سال‌هاي 1372 تا 1376 فروش سيم كارت و گوشي توسط شركت مخابرات انجام مي‌شد ولي بعد از آن به تدريج بازار موبايل ايران شكل گرفت و مشاغلي مثل تعميرات موبايل و سيم كارت به عنوان اولين مشاغل پس از ورود اين تكنولوژي به كشور بودند. با توسعه‌ي زيرساخت‌هاي اينترنت در كشور و راه اندازي اينترنت همراه در سال 1385 توسط شركت ايرانسل، بتدريج بر تعداد كاربراني كه در ايران از اينترنت همراه استفاده مي‌كردند افزوده شد؛ اين موضوع سبب شد كه افراد زيادي در ايران به كسب و كارهاي اينترنتي و به ويژه كسب درآمد از اينترنت با موبايل روي آورند.

راه هاي كسب درآمد اينترنتي با موبايل

تاريخچه كسب و كار اينترنتي

كسب و كارهاي اينترنتي عمر زيادي ندارند اما در همين بازه‌ي نسبتا كوتاه تحولات عظيمي در اين حوزه اتفاق افتاده است. مي‌توان گفت كه اولين كسب و كارهاي اينترنتي در سال 1995 شكل گرفت. با توجه به استقبال زياد مردم و سرمايه‌گذاران در آن سال‌ها، اين گونه كسب و كارها توانستند به سرعت خود را توسعه دهند و رونق زيادي پيدا كنند. شركت‌هايي كه در اين زمينه‌ي فعاليت مي‌كردند به شركت‌هاي دات كام معروف بودند.

 اين رونق دوام زيادي نداشت و در سال 2000 اين شركت‌ها با كاهش شديد در ارزش سهام‌شان مواجه شدند. اين كاهش ارزش به اندازه‌اي بود كه بسياري معتقد بودند كه شركت‌هاي دات كام ديگر قادر نخواهند بود كه به فعاليت خود ادامه دهند و از بازار حذف مي‌شوند. اين موضوع سبب شد كه بسياري از كسب و كارها اتكاي خود را به فناوري كاهش دادند و به تجارت روي آوردند. اين ماجرا ادامه يافت تا اينكه در سال 2007 كه شركت اپل اولين گوشي هوشمند خود را به بازار عرضه كرد و توانست تحول بزرگي را ايجاد در اين حوزه ايجاد كند.

از آن زمان گوشي‌هاي هوشمند توانستند تحول عظيمي در دنياي ارتباطات و كسب و كار اينترنتي ايجاد كنند. به طوريكه در سال 2011 سرمايه‌گذاري عظيمي در اين حوزه صورت گرفت. گوشي‌هاي هوشمند جديد بر خلاف مدل‌هاي ابتدايي تلفن همراه، امكان ذخيره‌ي اطلاعات زيادي را دارند. امكانات پيشرفته و اپليكيشن‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي مختلف براي انسان‌ها اين فرصت را ايجاد كردند كه علاوه بر ارتباط آسان با دوستان و افراد ناشناس، بتوانند مشاغلي را راه‌اندازي كنند كه تا پيش از اين وجود نداشته است. در ادامه تصميم داريم كه از كسب درآمد از اينترنت با موبايل با شما صحبت كنيم.

كسب درآمد از اينترنت با موبايل

كسب درآمد از اينترنت با موبايل يكي از روش‌هاي محبوب كسب درآمد اينترنتي است. همانطور كه گفتيم اختراع شكل اپل توانست مسير جديدي را در كسب و كار اينترنتي ايجاد كند. پيش از اينكه اينترنت بر روي موبايل‌ها به صورت فراگير و به آساني در اختيار همه‌ي افراد قرار گيرد، تبليغات پيامكي يكي از راه‌هاي كسب درآمد با موبايل بود. با توسعه‌‌ي زير ساخت‌ها و امكان اتصال موبايل به واي‌فاي و راه‌اندازي شبكه‌ي اينترنت همراه، راه‌هاي كسب درآمد با گوشي، شكل تازه‌اي به خود گرفتند.
يقيناً اينترنت يكي از بزرگترين و تاثيرگذارترين اختراعات بشر در دهه‌هاي اخير بوده است. يكي از مهم‌ترين آثار آن در زندگي بشر، به وجود آمدن كسب و كارهايي است كه تنها با وجود اينترنت معنا پيدا مي‌كنند. اتصال موبايل به اينترنت فضاي جديدي براي كسب در‌آمد را به وجود آورده است. در ادامه راه‌هاي كسب درآمد اينترنتي با گوشي را به شما معرفي مي‌كنيم.

كسب درآمد اينترنتي با گوشي

ساخت و فروش اپليكيشن

يكي از راه‌هاي كسب درآمد اينترنتي با گوشي طراحي اپليكيشن است. گوشي‌هاي هوشمند بدون اپليكيشن‌هاي كاربردي معنا ندارند و همه‌ي افراد براي استفاده از اپليكيشن‌هاي مختلف از گوشي‌هاي هوشمند استفاده مي‌كنند. براي افرادي كه با برنامه‌نويسي آشنا هستند، ساخت اپليكيشن‌ها و فروش آن‌ها يك راه مناسب و پردرآمد براي كسب درآمد از اينترنت با موبايل است. اگر به تعداد نصب اپليكيشن‌هاي مختلف در بازار، اپ استور، گوگل پلي توجه كنيد متوجه ميزان تقاضاي بالا براي نصب اپليكيشن‌ها خواهيد شد.

مي‌توانيد اپليكيشن‌هاي خود را از همان ابتدا براي فروش قرار دهيد؛ اما توصيه‌‌ي ما اين است كه از پرداخت‌هاي درون برنامه استفاده كنيد زيرا تعداد زيادي از رقباي شما اپليكيشن‌هاي رايگان در اختيار كاربران قرار مي‌دهند و بسياري از كاربران اپليكيشن رايگان را ترجيح مي‌دهند. اگر شما بتوانيد اپليكيشن جذابي در اختيار كاربران قرار دهيد كاربران حاضرند كه براي امكانات درون اپليكيشن، پول بپردازند.

تهيه‌ي پادكست

يكي از راه‌هاي كسب درآمد از اينترنت با موبايل، تهيه‌ي پادكست‌هاي مختلف است و فروش آن‌ها است. شايد عده‌اي تصور كنند كه براي تهيه‌ي يك پادكست نياز به يك استوديوهاي حرفه‌اي و با هزينه‌ي گزاف است؛ اما شما به راحتي مي‌توانيد با گوشي هوشمند خود صوت با كيفيت بالا ضبط كنيد و در اينستاگرام، تلگرام و … به فروش بگذاريد. از آنجايي كه در حال حاضر افراد زيادي به شنيدن پادكست روي آورده‌اند، فرصت مناسبي است كه به اين راه براي كسب درآمد اينترنتي با گوشي فكر كنيد.

كسب درآمد از اينترنت با موبايل

كسب درآمد از طريق عكاسي با موبايل

يكي از راه‌هايي كه از طريق آن مي‌توانيد درآمد اينترنتي با گوشي كسب كنيد، عكاسي با موبايل‌تان است. امروزه شبكه‌هاي اجتماعي به افراد زيادي فرصت كسب درآمد از ايننترنت را داده است. بسياري از افراد براي كسب و كارهاي خانگي خود در شبكه‌هاي اجتماعي نياز به تصاوير خوب و جذاب دارند. شما با ارائه‌ي خدمات به صاحبان اين مشاغل مي‌توانيد، مي‌توانيد با عكاسي با موبايل درآمد كسب كنيد.

كسب درآمد از يوتيوب

يكي راه‌هاي كسب درآمد از اينترنت با موبايل، استفاده از يوتيوب است. شما با ساخت يك كانال در يوتيوب و اشتراك ويدئوهايتان مي‌توانيد درآمد كسب كنيد. اگر ويدئوهايي كه به اشتراك مي‌گذاريد بازديدكننده‌هاي زيادي داشته باشد گوگل بر ويدئوي شما تبليغاتي را قرار مي‌دهد و بخشي از درآمد اين تبليغات به آپلود كننده‌ي ويدئو تعلق مي‌گيرد.

كسب درآمد از اينستاگرام

كسب درآمد از اينستاگرام يكي از راه‌هاي كسب درآمد از اينترنت با موبايل است كه ميان افراد زيادي از محبوبيت پيدا كرده است. شما از راه‌هاي مختلفي مي‌توانيد از اينستاگرام درآمد كسب كنيد. اگر صفحه‌ي شما فالووهاي زيادي داشته باشد، مي‌توانيد از طريق تبليغات درآمد زيادي كسب كنيد. همچنين شما مي‌توانيد محصولات خود را در اينستاگرام به فروش بگذاريد.

كسب درآمد از تلگرام

تلگرام يكي از اپليكيشن‌هاي محبوب بين ايرانيان است. افرادي زيادي تلگرام را به عنوان وسيله‌اي براي كسب درآمد اينترنتي با موبايل انتخاب كرده‌اند. شما مي‌تواند با استفاده از گروه يا كانال تلگرام محصولات خود را به فروش برسانيد يا تبليغات انجام دهيد. همچنين گروه‌هايي در تلگرام وجود دارد كه به ازاي عضو كردن افراد در آن گروه‌ها شما مي‌توانيد مبلغي را از ادمين‌هاي گروه دريافت كنيد.

كسب درآمد از ويدئوهاي آموزشي

از آنجايي كه اغلب گوشي‌هاي هوشمند قابليت فيلم‌برداري با كيفيت بالا را دارند، توليد فيلم‌هاي آموزشي با گوشي‌هاي هوشمند مي‌تواند به عنوان يكي از راه‌هاي كسب درآمد از اينترنت با موبايل باشد. با تهيه‌ي ويدئوهاي كوتاه آموزشي در زمينه‌ي آموزش زبان انگيسي و همچنين تهيه كليپ آموزشي در برخي از رشته‌هاي هنري مثل قلاب بافي، خطاطي، نقاشي و به اشتراك گذاري آن‌ها در شبكه‌هاي اجتماعي و فروش بخشي از آن‌ها، مي‌توانيد درآمد خوبي كسب كنيد.

تهيه ويدئوهاي آموزشي با موبايل

كسب درآمد از اينترنت با موبايل به صورت كليكي

مدير بعضي از سايت‌هاي اينترنتي به ازاي هر كليك و بازديد از بخشي از سايت، به شما مبلغي را پرداخت مي‌كنند. شما بايد به عضويت اين سايت‌ها در بياييد تا بتوانيد از راه بازديد و كليك، مبلغي را كسب كنيد. از آنجايي كه به ازاي هر كليك مبلغ اندكي به حساب شما واريز مي‌شود اين روش، روش پردرآمدي براي كسب درآمد اينترنتي با گوشي نيست.

نرم افزار كسب درآمد ايراني

يكي از راه‌هاي كسب درآمد اينترنتي با گوشي استفاده از اپليكيشن‌هاي ايراني است. در اين اپليكيشن‌ها با مشاهده‌ي ويدئوها و معرفي كردن برنامه به دوستانتان و افزايش تعداد زيرمجموعه‌ها مي‌توانيد درآمد كسب كنيد. در ادامه به معرفي اپليكيشن‌ رسنو كه براي كسب درآمد اينترنتي با موبايل مناسب است، مي‌پردازيم.

كسب درآمد با اپليكيشن رسنو

يكي از اپليكيشن‌هاي مناسب براي كسب درآمد از اينترنت با موبايل، اپليكيشن رسنو است. اپليكيشن رسنو يك اپليكيشن كسب درآمد ايراني است. نسخه اندرويد اين اپليكيشن را ميتوانيد از گوگل پلي دانلود كنيد.
اين اپليكيشن شرايطي را فراهم آورده است كه تبليغ گيرنده، تبليغ دهنده و بينندگان تبليغات در يك جا بتوانند به راحتي گرد هم آيند و با هم در تعامل باشند و از اين فضا براي كسب درآمد استفاده كنند.

درآمد كاربران از اين اپليكيشن:

براي هر تبليغ كه شما بارگذاري كنيد، 10 درصد مبلغ قرارداد به شما تعلق مي‌گيرد.

  • اگر خودتان اپليكيشن‌هايي كه در رسنو معرفي مي‌شوند را نصب كنيد، 150 تومان به شما تعلق مي‌گيرد. به ازاي نصب اپليكيشن‌ها توسط زير مجموعه‌هايتان، 300 تومان كسب مي‌كنيد.

  • در تبليغات سرويس‌هاي ارزش افزوده، به خودتان ۱۲۰۰ تومان پرداخت مي‌شود. در ازاي مشاهده توسط هر زير مجموعه به شما ۶۰۰ تومان تعلق مي‌گيرد.

  • براي مشاهده‌ي تبليغاتي كه به صورت پوستر و تيزر هستند توسط خودتان، 40 تومان به شما تعلق مي‌گيرد. در ازاي مشاهده‌ي اين توسط زير مجموعه‌هايتان 80 تومان به شما تعلق مي‌گيرد.

  • در سرويس تكه به قيمت عمده بخر، هر زير مجموعه‌ي شما كه خريد انجام دهد، درصدي از مبلغ هر خريد به شما تعلق خواهد گرفت.

  • بهره مندي از جوايز قرعه كشي هاي روزانه و دوره اي

البته ممكن است اين مبالغ و درصدها تغيير كنند كه مي توانيد آخرين تغييرات و يا روشهاي درآمدزايي جديد را در سايت رسمي و برنامه رسنو مشاهده نماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۳:۳۱ ] [ نگين حبيب زاده ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی