ني ني كده
راهنماي بارداري و بچه داري

يكتانت چيست؟ چرا بايد از يكتانت براي تبليغات خود استفاده كنيم؟ تبليغات آنلاين يكي از موثرترن روش ها براي كسب و كارها است تا بتوانند مشتريان خود را با هزينه هاي كمتري نسبت به ساير تبليغات بدست آورند. اما در اين زمينه نيز بايد به شفاف‌ترين و بهينه ترين پلتفرم مراجعه كرد كه يكتانت يكي از اين گزينه ها مي‌باشد. براي اطلاع از جزئيات كار اين پلتفرم در ادامه با كارسازشو همراه باشيد.

يكتانت

يكتانت چيست؟

يكتانت , يكتانت بزرگترين پلتفرم تبليغاتي آنلاين كشور زير ذره بين كارسازشو.يكتانت بزرگترين پلتفرم تبليغات آنلاين ايران است، كه در سال 1396 فعاليت خود را با شعار: صداقت، شفافيت، همدلي و نوآوري مستمر است، آغاز كرد. اين پلتفرم رابطي است ميان كسب و كارها (به عنوان تبليغ كننده) و صاحبان رسانه ها ( به عنوان نمايش دهنده) كه در تلاش است تبليغ كنندگان بهترين نتيجه را از تبليغات اينترنتي بگيرند و رسانه‌هاي آنلاين به درآمد بالاتر دست يابند، كه حاصل اين تلاش ايجاد انگيزه براي توليد محتواي با كيفيت فارسي است. 
 

اصول كار يكتانت

اعضاي تيم يكتانت با بهره‌گيري هوشمندانه از الگوريتم‌ها، هوش مصنوعي و فراگيري ماشين، به خلق محصولات منحصر به فردي در حوزه تبليغات آنلاين دست يافته‌اند، و  با تكيه بر داده‌ها توانسته‌اند هر روز بهتر از ديروز خدمات ارائه دهند و از پلتفرم‌هاي پيشكسوت خود پيشي بگيرند. از جمله محصولات جديد اين پلتفرم يكتا مي‌توان به سيستم‌هاي recommender، تشخيص موضوعي خودكار و A/B تست، اشاره كرد، چرا كه معتقدند آينده‌ي تبليغات در گرو هوش مصنوعي است. در ادامه به بررسي جزئيات يكتانت و مزاياي آن براي هر دو طرف نمايش دهنده و تبليغ كننده مي‌پردازيم.
 
يكتانت
 

نمايش دهندگان

يكتانت با بيش از 4000 تبليغ كننده بالاترين درآمدزايي را براي رسانه‌هايش ايجاد مي‌كند. لازم به ذكر است كه بزرگترين و معتبرترين رسانه‌ها يكتانت را براي همكاري در نمايش تبليغات آنلاين انتخاب كرده‌اند. اساس كار يكتانت با نمايش دهندگان بر شفافيت و اعتماد متقبال استوار است، كه موجب مي‌شود رسانه‌ها ديد روشني از تمام فرآيندها و جزئيات نوع كسب درآمد خود داشته باشند.
مزاياي يكتانت براي نمايش دهندگان
شفافيت در همكاي
شناخت و حفظ كيفيت رسانه‌ها
درآمدزايي حداكثر براي هر رسانه
نمايش آمار كاربران
نمايش جزئيات درآمد
شفافيت در همكاري
 

شناخت و حفظ كيفيت رسانه‌ها

توجه و تمركز يكتانت بر اين است كه نمايش تبليغات، در تجربه كاري مخاطبان و يا سرعت وب سايت نمايش دهنده خلل ايجاد نكند. علاوه بر آن به منظور حفظ كيفيت رسانه، بر تاييد محتوا تاكيد دارد.
 

درآمدزايي حداكثر براي هر رسانه

درآمدزايي كه هدف اصلي تبليغات است در يكتانت به گونه‌اي برنامه ريزي شده كه با نمايش تبليغات به كاربر درست، و در مكان درست و به شكل درست، درآمدزايي هر رسانه از اين بخش به حداكثر برسد.
 

نمايش آمار كاربران

نمايش جزئياتي همچون نوع مرورگر كاربر و سيستم عامل استفاده شده، به نمايش دهندگان كمك مي‌كند تا كاربران خود را بهتر بشناسند، و يكتانت اين مهم را از نمايش دهندگان خود دريغ نمي‌كند. 
 

نمايش جزئيات درآمد

شفافيت، اعتماد بيشتر مي‌آورد. يكتانت با نمايش جزئيات ميزان درآمد نمايش دهندگان، فضاي تبليغات آنلاين كشور  را شفاف‌تر كرده و اطلاعات دقيق درآمدزايي هر سايت را در اختيار مالكان آنها قرار مي‌دهد. 
 

امكان نظارت و تاييد تبليغات

پلتفرم يكتانت به نمايش دهندگان خود اين امكان را داده است كه برآنچه نمايش مي‌دهند نظارت داشته باشند و تبليغات همگون با سايت خود را براي نمايش انتخاب كنند.همه‌ي اين مزايا سبب شده تا رسانه‌هاي بسياري به راحتي به يكتانت اطمنيان كرده و با آن همكاري كنند. 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۴۴:۰۲ ] [ نگين حبيب زاده ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی